..σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο…

Το «Αυτή η νύχτα μένει» (Στίχοι-Μουσική: Σταμάτη Κραουνάκη) από το soundtrack της ταινίας του Νίκου Παναγιωτόπουλου βρίσκεται στο δισκάκι σε δύο εκδοχές. Η πρώτη είναι η χιλιοπαιγμένη με τη Δήμητρα Παπίου που έχει πια γίνει κλασσική. Η δεύτερη είναι μια «demo» εκτέλεση με τον δημιουργό να τραγουδά και να «συνοδεύεται» από μια ορχήστρα τυχαίου χιλιομέτρου της Αθηνών-Λαμίας με ένα ηλεκτρικό μπουζούκι της κακιάς (με την καλή έννοια) ώρας.

Η διάφορα που μου ‘κανε εντύπωση:
1η εκδοχή: «Τα χρόνια μου, σεντόνια μου, τσιγάρα να τα σβήσω.»
2η εκδοχή: «Τα χρόνια μου, σεντόνια μου, τσιγάρα να καπνίσω.»

Κι αυτό που μου άρεσε ακόμα περισσότερο ήταν πως ο κάθε στίχος ταιριάζει απόλυτα στην εκδοχή που του ‘τυχε…

απ΄τον taflinel

Δημοσιεύθηκε από

nootropia

Better shine than reflect.

Σχολιάστε

