Κρεούργησαν δήλωση

Image Hosted by ImageShack.us

Αντιγράφω, από τη σημερινή Ελευθεροτυπία:

Κρεούργησαν δήλωση του Δημ. Ραυτόπουλου


Από τον κριτικό λογοτεχνίας και συγγραφέα Δημήτρη Ραυτόπουλο, η ακόλουθη διαμαρτυρία:

Κύριε διευθυντά,

Παρά τη θλίψη αυτών των ωρών, θέλω να διαμαρτυρηθώ για τη συμπεριφορά της ΝΕΤ απέναντί μου στο ρεπορτάζ για το θάνατο του Μανόλη Αναγνωστάκη. Πέμπτη μεσημέρι, μου ζήτησαν -φορτικά μάλιστα- να έρθουν στο σπίτι μου για να κάνω μια δήλωση. Ηρθαν, πράγματι, αμέσως με μια κάμερα. Στο βραδινό δελτίο ειδήσεων είδα τη δήλωσή μου κρεουργημένη σε τέτοιο βαθμό που αγανάκτησα και ντράπηκα. Από τα τρία λεπτά της ομιλίας μου είχαν κρατήσει μια ξεκρέμαστη φάση τριών δευτερολέπτων.

Καταγράφω τη δήλωσή μου, όπως τη θυμάμαι (το πολύ να άλλαξε η σειρά των λέξεων) και σας παρακαλώ να τη δημοσιεύσετε, συνοδευόμενη είτε όχι από το σημείωμά μου αυτό.

Ευχαριστώ,

Δημήτρης Ραυτόπουλος

Όσοι τώρα δε ντρέπονται να διαβάσουν τη δήλωση του ανωτέρω («το πολύ να άλλαξε η σειρά των λέξεων»), ας ακολουθήσουν το λινκ – τους παρακολουθώ μέσω των σούπερ χάι τεχνοστατιστικών και θα τους απαγορευτεί στο εξής η πρόσβαση στο σεμνό και θρησκευόμενο τούτο μπλογκ. Λαμόγια.

Δημοσιεύθηκε από

nootropia

Better shine than reflect.

Σχολιάστε

