Ρεάλ και Μπαρτσελόνα


Πιθανή αιτία καλοπροαίρετης βουτιάς. Α, εσείς δεν θα βουτούσατε, ε;

Αποτελεί πλέον ιερή υποχρέωσή μου να πετάξω δια παντός τη μάσκα του εξορκιστή και να ντυθώ το εμετικό, λουλουδάτο νυχτικό της εξορκιζομένης: αφού, για λόγους κατωτέρας βίας, το πουλί μου δουλεύει ακόμα και σαν σκαπανικό, είμαι αυτομάτως ύποπτος μπλογκοκαμακέρο, έτοιμος να σαγηνεύσει με τον πλούτο του λεξιλογίου του όποια αιθέρια ύπαρξη πληροί τις προδιαγραφές του Μυστικού Μανιφέστου της Μπλογκοσυνεύρεσης, ήτοι τα «Τρία Μ»: Μουρλή, Μουχρίτσα, Μελαμψή (άντε και Ινδιάνα, όχι όμως Κινέζα λόγω συμπαράστασης προς την εγχώρια φλοκατοπαραγωγική οικοτεχνία). Αιτήσεις στην ιδιαιτέρα μου, εργάσιμες ημέρες και ώρες-ώρες κάτι συμβαίνει και βλέπω οράματα, σκισμένες κομπινεζόν υπερίπτανται, μια κυρία φωνάζει απ’ το μπαλκόνι του τρίτου ότι την ενοχλεί η τηλεόραση, το καζανάκι αρνείται να επιτελέσει το έργο του και μας περιβάλλει όλους μια απροσδιόριστη σκατίλα, σαν κέικ καρότο με πίτουρα ένα πράμα, ο Χρήστος ανάβει Κιρέτσιλερ και θυμάμαι αυτομάτως θάλαμο με σαράντα φαντάρια και ξυνισμένες κάλτσες πάνω στα άρβυλα και άστα να πάνε. Μα, διακοπές ήταν αυτές; Με παίρνουν τηλέφωνο κάτι πρώην κολλητοί και ρωτάνε τι σκατά έπαθα και δε (τους) γράφω και αν τσακίστηκα στ’αλήθεια με μηχανάκι στο νησί ή μπαρούφες έλεγα να με λυπηθούν οι γκόμενες μπας και γαμήσω. Ως και η Δήμητρα με πήρε να μου ευχηθεί ταχεία ανάρρωση, ενώ η άλλη μου έστειλε φωτό-μήνυμα στο κινητό να δω πόσο χάλια είναι ο καιρός στη Νορβηγία να φτιάξει το κέφι μου. Λες κι εγώ την έστειλα στη Νορβηγία! Μα έτσι γαμάνε οι άνθρωποι ρε παιδιά; Σακατευόμενοι; Έλεος, τι φταίω εγώ αν όχι απλά δεν είμαι αθλητικός τύπος (δε με πάει το ρημάδι το άθλημα, τι να κάνω), αλλά και γκαντέμης από πάνω; Καλοπροαίρετα πήδηξα στη πισίνα στη Χίο, καλοπροαίρετα κόντεψα να κουτσαθώ, μόλις που δεν κόπηκε ο τένοντας. (Πάντως ο παπάρας ο ορθοπαεδικός που με εξέταζε γελώντας ειρωνικά για την αγυμνασιά μου έπεσε την επόμενη κι όλας μέρα απ’ τα βράχια και τσακίστηκε, καλά που δεν του χώθηκε και το ψαροντούφεκο στο κώλο, το αρχίδι, καλά να πάθει, με πατερίτσα κυκλοφορούσε μετά.) Το ίδιο καλοπροαίρετα, είπα να παίξω pool-μπάσκετ με τα παιδιά στη Λήμνο, δροσερή κατάσταση, πισίνες κι έτσι, πού να φανταστώ ότι θα πέσει πάνω μου η μπασκέτα να με κουλάνει; Δηλαδή εσείς, εκτός από κείνον τον κακομοίρη του Πανιωνίου προ δεκαετίας, ξέρετε κανέναν άλλο που να πήγε από μπασκέτα; Ξέρετε; Ε, τώρα ξέρετε, εμένα – καλά, δεν «πήγα» εντελώς αλλά δεν είμαι καν επαγγελματίας!

Είπα να σκεφτώ καλά στις διακοπές και να μην ασχοληθώ με ίντερνετ και τέτοια. Διάβαζα βιβλία, καταβρόχθιζα μεζεκλίκια παρά θιν’αλός, ψαρούκλες Καζαμπλάνκας και Μαδαγασκάρης και δε συμμαζεύεται, σε μερικά μέρη βρήκα φοβερό παϊδάκι νησιώτικο που είναι το ανωτερότερο διότι είναι από φυσικού του αλμυρό, μια φορά κόλλησα με το ψευτο-φορμπαϊφορ σε άμμο βαθειά και μ’έβγαλε ο Δημήτρης ζμπρώχνοντας σα γομάρι, έχασα μια βδομάδα ημι-ανάπηρος, τα πρωινά ωραία, η πανσέληνος κίτρινη, το Άγιον Όρος φα-ντα-στι-κό από μακρυά, ευχαριστώ, και του χρόνου, και στα δικά σας. Να σκεφτώ τι, όμως; Πολλά και διάφορα, για τη λογική της συνέχισης του δικαστικού αγώνα κατ’αρχήν, διότι αυτό που μας καίει πρωτίστως δεν είναι οι γκόμενες -μαλάκες μου- αλλά τα λεφτά (κι άμα έρθουν αυτά, παίρνουμε μια καραβιά ανατολικοδυτικές ντόπιες να μας κάνουν αέρα με φτερά από στρουθοκάμηλο ράτσας «μολυβδόφανους» (τις πιό σπάνιες, κι αν αναρωτιέστε γιατί, είναι επειδή «ζουν» στην Αιθιοπία και τη Σομαλία μόνο, χεχ, ζωή είν’ αυτή, να είσαι τροφή στους δυό πιο πεινασμένους λαούς του κόσμου, τρεχάτε ποδαράκια μου). Η δίκη (που αργά αλλά σταθερά χάνω, παρά τις πίπες της Δήμητρας, της δικηγόρου μου ντε), είναι πλέον απλά θέμα ονόρε. Αφού η μητέρα δεν είναι σε θέση να καταθέσει μετά τα νοσοκομειακά έκτροπα, τα εκατομυριάκια θα πάνε σίγουρα και με το νόμο στα δοντάκια της αδερφής μου για ροκάνισμα. Σκατά. Μετά είναι αυτό το υπέροχο μπλογκ που το έφτιαξα με τα χεράκια μου (άντε, καλά, βοήθησε κι η medea) και το στόλισα με την andrea, κυρίως. Τις πέταξα έξω και τις δύο, αν δε το καταλάβατε. Η andrea ούτε που το πήρε είδηση, έλειπε διακοπές με τον καλό της (διότι είναι σοβαρό κορίτσι και έχει «καλό» μόνη της), κι όταν το αντελήφθη πολύ κυρία μιλάμε, μου έστειλε λουλούδια και ευχές για τη νέα σχολική χρονιά. Η άλλη η μουλάρω, εκτός του ότι δεν μου μιλάει διότι λέει «λείπει εκτός Αθηνών», όχι απλώς δεν με έβγαλε από ένα δικό της («ανωτερότης» πφφφ!), όπου γράφει κάθε Αγίου Πνέυματος, αλλά πήρε και μεταγραφή τύπου Κωνσταντίνου λέμε παλαιό κάθαρμα φίλο (φίδι), τον delius, που τώρα είμαι σίγουρος ότι την πήδαγε παλιά όταν τα είχαμε σχεδόν και ποιός ξέρει τι ετοιμάζουν καθότι αυτός είναι στην Αίγινα και άφαντος. Αδιαφορώ ρε, να. Κάντε ό,τι σας φωτίσει ο θεός και το κρίμα ολοδικό σας.

Τελικώς δεν αποφάσισα τίποτε απολύτως και πρέπει να ξαναφύγω διακοπές όσο προλαβαίνω ακόμη. Την Τετάρτη (31/8) όμως λέω να οργανώσω δημοψήφισμα για το τί να πράξω, πάνω από παϊδάκια κατά προτίμηση. Για συμμετοχή, στείλτε μήνυμα. Να οργανωθούμε, χειμώνας έρχεται.

Σημαντικό Υστερόγραφο: Θα καταλάβατε ήδη ότι για τη Μπαρτσελόνα (που ως πόλη πολύ την εκτιμώ) και τη Ρεάλ, jestica. Επειδή όμως, γυρνώντας στην Αθήνα, πήγα ντουγρού στα μπλογκ γνωστών και αγνώστων να δω τι έπαιξε Αύγουστο, οφείλω να προσθέσω ορισμένα καλούδια που μου τράβηξαν την προσοχή. Δώστε βάση:

  • Αυτό το Art Attack, προσέχτε το. Ή θα πάει ψηλά ή θα πάει άπατο. Δεν τα βάζεις έτσι άνετα με την Κουρούνα.
  • Απ’ τις καινούργιες συναδέρφισες (tsik! – για μένα τουλάχιστον), η Λίτσα είναι άπαιχτη. Όσο δεν τη διαβάζει ο Μπάμπης (της) δηλαδή, μετά έχει πρόβλημα (μαυρισμένο μάτι κλπ).
  • Το Παραλήρημα, συλλογική δουλειά πλείστων όσων συντελεστών του καλλιτεχνικίζοντος χώρου, έχει κατορθώσει να φτάσει σε ζηλευτά επίπεδα εσωτερικού, ποιοτικού και ακαταλαβίστικου χιούμορ. Κι όλα αυτά στα μουλωχτά. Μόλις γίνουν διάσημοι, θα έρθουν να μου φέρουν δώρα.
  • Αλλά το τοπ-σποτ στο καφτό, ανατρεπτικό και βλογκομαλακιστό (με την κάλλιστη έννοια) γέλιο το βγάζει α-συ-ζη-τη-τί ο έγκυρος Σάκης Φώλιος στα Απίστευτα Δρώμενα. Ανυποχώρητος. Απύθμενος. Αποσβολωμένοι (εμείς). Μαϊ νάμπερ ουάν.

Χρόνια Πολλά Ναταλία!

Δημοσιεύθηκε από

nootropia

Better shine than reflect.

Σχολιάστε

