Κοσμοθεωρία, νοοτροπία (κι άλλες βαρειές κουβέντες)

Σηκώνομαι το πρωί στις έξι για να ετοιμαστώ για δουλειά. Τρώγωντας το πρωινό μου (το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας), αλλά χωρίς καφέ, αφού πρέπει λίγο να ξυπνήσω πρώτα για να καταλαβαίνω και τι πίνω, ανοίγω την τηλεόραση. Μέχρι να φύγω στις εφτά και δέκα, μόνον αθλητικά και τον Καραμανλή για λίγο μού δείχνουν τα κανάλια. Σε σημείο που λέει το στερημένο από ντοπαμίνες μυαλό μου: «κι άλλο Καραμανλή, κι άλλο Καραμανλή…»

Τι είδους νοοτροπία υπαγορεύει πως το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό θέλει να βλέπει λειψόμυαλους μαντραχαλάδες να τρέχουνε πίσω από το τόπι πρωινιάτικα; Να ενημερωθούμε, καμμία αντίρρηση, αλλά βλέποντας αυτόν τον ΚΚΕ εσωτερικού με τα γυαλιά (πώς τον λένε Λυρίτζη; Κυρίτζη; Λυράρη;) να διαβάζει αθλητικές εφημερίδες; Σόρυ, αλλά λόγω κοσμοθεωρίας, τις αθλητικές εφημερίδες ούτε να τις σκουπιστώ στο Νυμφαίο με την αρκούδα να παραμονεύει απ’ έξω. Μόνον εγώ είμαι έτσι; Ίσως, αλλά και τέτοια ώρα είμαι ο μόνος τηλεθεατής.

Άντε, καλημέρα, και καλές νοοτροπίες.

Δημοσιεύθηκε από

nootropia

Better shine than reflect.

Σχολιάστε

