Κούτες και πούπουλα

Image hosted by Photobucket.com

“Βάλτα στο ψυγείο”, μου’πε.
Για να δούμε, έχουμε και λέμε: βιολογικά κολοκυθάκια, fair trade καφές φίλτρου, μια κονσέρβα ροδάκινα στο ζουμί τους (δε βράζουν όπως εγώ), κάτι γιαούρτια που έχουν λήξει εδώ και μια βδομάδα και λίγος φρέσκος βασιλικός που αρχίζει να χαλάει.
Χμμμ, μάλλον δεν έχουμε χώρο. Τα post τα θέλουμε νωπά, πριν γίνουν αναμνήσεις.
Φέρε τη σακούλα – ΠΕ-ΤΑ-ΜΑ.

Μετακομίζω.

Είναι λίγο σα το τραγουδάκι που λάνσαρε φέτος η Πρωτοψάλτη και στην αρχή μου φάνηκε χαζό αλλά μετά ήρθε και κόλλησε: ‘Χαρτοκιβώτια ΝΟΥΝΟΥ / Και πράγματα συσκευασμένα / Γιατί ποτέ δεν είχα νου / Κι όλο σκεφτόμουνα εσένα’.

[Σκέφτομαι τον τουρίστα: will he approve ή θα με κράξει για την μουσική επιλογή μου; Είπαμε: η ζωή του καθενός είναι σαν ένα soundtrack, με πολύ πιο εκλεκτική όμως σύνθεση and it ain’t always pretty and/or sophisticated]

Θέλω να κάτσω στον καινούργιο καναπέ μου, να πιώ darjeeling με τη συνοδεία jazz, να χαζέψω το φρεσκοβαμμένο ταβάνι και να με πάρει ο ύπνος μέχρι το πρωί.
Θέλω αγκαλιές
και Κυριακάτικα μεσημεριανά και εφημερίδες
με φίλους και χαζή μουσική, κατά προτίμηση γαλλική,
βόλτες στο ποτάμι και… άσ’ τα γραπτά να περιμένουν!
Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη.
Μ’έφαγε (αλλά μείναν ακόμη κάτι πιασιματάκια που δεν τρώγονται με τίποτε)

Και το πιο ωραίο είναι οτι δε σκέφτομαι πλέον κανέναν.
(Ναι. Ούτε καν εσένα.)

Έχω αλλάξει νοοτροπία, γειά σου παλιά μου ιστορία, που λέει και το άσμα.
Καλώς σας βρήκαμε…

One thought on “Κούτες και πούπουλα”

  1. δεν ξέρω τι θα πει ο vague αλλά το τραγουδάκι αυτό το έγραψε ένας φίλος (Γ. Παυριανός) και δεν είναι καθόλου χαζό … η μουσική θα μπορούσε και να ήταν καλύτερη ίσως

Σχολιάστε

