ΕνίΟΤΕ

Κυριακή, 8 το πρωί, χτυπάει το τηλέφωνο.
Όχι, δεν είναι κάποια θεία μου για την οποία 8 είναι μεσημέρι.
Ούτε φάρσα, ούτε λάθος. Ούτε συνέβη κάτι κακό.
Είναι ο ΟΤΕ. Είχα δηλώσει βλάβη στη γραμμή μου (έχουμε δύο στο σπίτι). Δεν τους πήρα να τους πω αν έφτιαξε και ανησύχησαν.
Δεν έφτιαξε; Θα σας στείλουμε έναν τεχνικό σε καμιά ωρίτσα.
Συγνώμη, τι μέρα είναι;
Είναι Κυριακή.
Στις 9:30 ήρθε ο τεχνικός και έφτιαξε τη βλάβη.
Μετά έπρεπε να αλλάξουν οι ρυθμίσεις του μόντεμ για το ISDN. Τις άλλαξα κι αυτές, με τη βοήθεια της γραμμής τεχνικής υποστήριξης.
Τολμώ να πω ότι με ξάφνιασε πάρα πολύ η άμεση ανταπόκριση του ΟΤΕ. Δεν πίστευα ότι δουλεύουν Κυριακές (ούτε καθημερινές, για να είμαι ειλικρινής).
Πρέπει να λέμε του στραβού το δίκιο. Όταν συμβαίνει.
Ευχαριστώ ω εταιρεία!

7 thoughts on “ΕνίΟΤΕ”

  1. Ό,τι και να λένε οι κακές οι γλώσσες ο ΟΤΕ είναι μια καλή εταιρεία. (Μια καλή εταιρεία, βεβαίως-βεβαίως!)

    Ωραία φωτογραφία!

  2. Πολύ καλά τα λες Σπύρο. Ο ΟΤΕ(ς) είναι από τις καλύτερες εταιρίες. Κι εγώ τον αγαπάω τόσο που έχω πάρει άλλη μία εταιρία σπίτι να του κάνει παρέα. 😛

  3. Ετυχε, μεσω της δουλειας μου, να συνεργαστω πολλες φορες με τον ΟΤΕ και με διαφορα τμηματα του και να ζησω «απο τα μεσα» τις συνθηκες λειτουργιας τους και τα προβληματα τους.

    Επεσα και σε αδιαφορους τεχνικους αλλα και σε τεχνικους σαίνια που σε σκλαβωναν με το φιλοτιμο, την εργατικοτητα και τις γνωσεις τους.

    Σε γενικες γραμμες ομως, η εικονα που εχω για τον ΟΤΕ ειναι αρκετα καλη, γι’ αυτο και στο σπιτι μου για το Ιντερνετ παντα χρησιμοποιω συνδεση του ΟΤΕ.
    Και, ναι, και σε μενα ηρθαν Κυριακη για να μου βαλουν γραμμη ISDN πριν 2 χρονια κι ηταν και μεσα στα Χριστουγεννα!!

  4. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ!

    ΕΔΩΣΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ Ε-ΜΑΙL ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ??????

    ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ???

    ΕΠΕΣΑ ΤΥΧΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ GOOGLE ΣΕ ΜΑΙ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ: Εσύ μου το έχεις δηλώσει αυτό, πιτσιρίκο, σε μεταξύ μας ανταλλαγή email. Να στο θυμίσω; 23 Ιουνίου.

    ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕΗΛ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ.

    ΑΠΟΡΩ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ???

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ?????????

  5. ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΝΤΥΣΤΡΟΠΟΠΙΓΚΟΥς

    ΠΕΦΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΌΤΙ ΕΙΝΑΙ 45 ΧΡΟΝΩΝ.

    ΟΥΤΕ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

    ΚΡΙΜΑ ΞΑΝΑΛΕΩ!

Σχολιάστε

