Όταν αρρωσταίνω…

…γίνομαι άνθρωπος φθονερός.

Βλέπω τον ήλιο δέσποτα στα ουράνια και ζηλεύω όλους εκείνους που μεταλαβαίνουν τις ακτίνες του χάμω στη γη. Τους περαστικούς στο δρόμο, τα παιδιά στην παιδική χαρά, τις παρέες που θα κάνουν τη βολτούλα τους στην Πειραϊκή, τα φιλαράκια που θα πίνουν το καφεδάκι τους στο Θησείο, τη γιαγιά που θα έχει βγάλει την καρέκλα μπροστά από την αυλόπορτα, τον αέρα στο χωριό που θα μυρίζει ψημένο καλαμπόκι και καμένο κούτσουρο…

Εγώ κρυφοκοιτάζω μέσα από τις κουρτίνες, με κεφάλι βαρύ, πόδια κουρασμένα και ζεστό μέτωπο.

Η ζήλεια φουντώνει μέσα μου.

Αναστενάζω και μουρμουρίζω μέσα από τα δόντια μου…
«Τελικά δεν ήταν και τόσο κακή η χτεσινή μέρα…»

7 σκέψεις σχετικά με το “Όταν αρρωσταίνω…”

  1. Ευχαριστώ Αστέρη 🙂 (εδώ που τα λέμε δεν υπάρχει και κανείς που να μην είναι στο γκούχου-γκούχου αυτόν τον καιρό…)

  2. Αχ βρε De(e)lumina, έχω πήξει στα χαμομήλια και τα τσάγια. Κι αυτός ο φιδές πολύ μπλιαξ ρε μωρέ παιδί μου… Δε θέλω αγκαλιές, θέλω να γίνω καλά (κακομαθημένο #$@#παιδο speaking). Πάω να δω τον Νονό σε DVD. 😛

  3. Γίνε καλά και μείνε καλά. Έρχεται Συνέλευση την άλλη βδομάδα…

    Με Νονούς και με Κουμπάρους δε σε βλέπω να σηκώνεσαι απ’ τον καναπέ. Βάλε κάτι πιο… aerobic!

  4. Ε, να δω το Flashdance τότε. Μπας και μου κολλήσουν και τίποτα ένσημα βαρέων και γλυτώσω και τη Συνέλευση… (τιπ-τοπ-τιπ-τοπ – ήχος από ελαφρά πηδηματάκια) 😛

  5. Τί θα γίνει βρε παιδιά με εσάς, αρχίζω και αισθάνομαι ολίγον τι le freak μαζί σας – δηλαδή, μόνο εγώ θέλω μόνιμα αγκαλιές??? (Και με φιδέ ακόμα καλύτερα – με άσπρη σάλτσα όμως, όχι ντομάτα, μπλιαχχχχχχχχχχχχ!)

    Μμμμμ… φιδές!!!

Σχολιάστε

