Ανατολή και Δύση

Κάθε πρωί που μπαίνω στο αυτοκίνητο, διαπιστώνω ότι ο κεντρικός καθρέφτης δείχνει σχετικά χαμηλά οπότε τον διορθώνω.

Το βραδάκι που γυρίζω σπίτι πάλι, η πρώτη μου κίνηση είναι να κατεβάσω τον ίδιο καθρέφτη γιατί μου φαίνεται να κοιτάζει πολύ ψηλά…

10 σκέψεις σχετικά με το “Ανατολή και Δύση”

  1. Μάλλον τον τρόπο ζωής / εργασίας μας θα έπρεπε να αλλάζουμε (αλλά και τη στάση του σώματός μας όταν καθόμαστε) κι όχι τον καθρέφτη… αλλά που να μπαίνουμε τώρα σε περιπέτειες… δεν είναι εποχή για ηρωισμούς (που έλεγε και ο Χάρυ).

  2. Μη στεναχωριέσαι.
    Αν θες να διορθωθεί το πρόβλημα χρησιμοποίησε για καμιά βδομάδα το λεωφορείο.
    Μετά ο καθρέφτης σου θα “κοιτάζει” πάντα σωστά.

  3. Lefty, συνάδελφος, ε; 😉

    Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω αν φταίει τόσο η στάση σώματος, όσο η (κατά)στάση του πνεύματος παιδιά, if you know what I mean. Κι εκεί μόνο ηρωισμοί μας σώζουν Μήτσο. 😉

    Manti, χρησιμοποιώ τον ηλεκτρικό πολύ συχνά πάντως. 🙂

  4. Τα πράγματα είναι πολύ απλά: κουράζεσαι πολύ στη δουλειά σου. Έτσι στην επιστροφή είσαι λίγο down. Φυσικά ο κεθρέφτης (απλή γεωμετρία) φαίνεται να δείχνει up. Το μόνο που μπορεί, αν όχι να διορθώσει, τουλάχιστον να επανορθώσει την κατάσταση είναι μια αύξηση αποδοχών. Είμαι σίγουρος ότι την αξίζεις!

  5. Βρε συ Eryx, σαν να έχεις δίκιο! Αλλά εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι αν το πω στο αφεντικό μου, η μόνη αποδοχή που θα έχω θα είναι ένας αυτορυθμιζόμενος καθρέφτης;… 😛

  6. Δεν είναι τίποτα, ψυχαναγκασμός ελαφριάς μορφής είναι…
    Να αρχίσεις να ανησυχείς άμα το πάθεις και με το κάθισμα (μπρος-πίσω).

  7. Μαριάνθη, I think I know exactly what you mean 🙂

    Μαίανδρε, αν είναι έτσι το προλαβαίνω (είμαι στο πρώτο στάδιο ακόμα). 😛

    Armiriki, τα είπες όλα…

Σχολιάστε

