Να παίξω κι εγώ???

Παιδιά, τι super παιχνίδι είναι αυτό!!!

Συνεχίζω με την άδειά σας.

Your favourite virtue: Εντιμότητα
The quality you most like in a man: Ενσυναίσθηση
The quality you most like in a woman: Ενσυναίσθηση
Your favourite occupation: Να μαγειρεύω
What do you most value in your friends: Την τρυφερότητά τους
Your most marked characteristic: Κρίσεις αμνησίας
Your idea of happiness: Ξενοιασιά, εσωτερική ελευθερία.
Your idea of misery: Μοναξιά
Your favourite colour and flower: Κόκκινο, ηλιοτρόπιο
Your greatest fear: Η απόρριψη και να πάθω καρκίνο και να μη μου το πούνε αμέσως.
If not yourself, who would you be?: Να το ομολογήσω? Στα πιο τρελλά μου όνειρα, ο Μπάυρον. Στα πιο προσγειωμένα ο Όσκαρ Γουάιλντ.
Where would you like to live?: Μιλάνο, Σαλτσμπουργκ, Λεμονοδάσος.
Your favourite prose writers: Φλωμπέρ, Παπαδιαμάντης, Χατζιδάκις, Γουάιλντ, Φρανς, Μάρκες.
Your favourite poets: Μπάυρον, Γουάιλντ, Πλαθ, Μπωντλαιρ, Αππολιναιρ, Μπρετον, Ελύτης, Γκάτσος, Δημουλά.
Your favourite painters and composers: Χόππερ, Γέρος, Νταλί, Σταυρακαντωνάκης (φίλος), Βέρντι, Μανσίνι, Χατζιδάκις, Χατζιδάκις, Χατζιδάκις, τον Χατζιδάκι τον είπα?
Your favourite heroes in real life: Ιρφάν
Your favourite heroines in real life: Πηνελόπη Δέλτα (παλιομοδίτικο ε???)
Your favourite heroes in fiction: Ο Συρανό ντε Μπερζεράκ, ο Ντόναλντ Ντακ.
Your favourite heroines in fiction: Η Νάντια, η Μάτζικα ντε Σπελλ.
Your favourite tale: Το τριαντάφυλλο και το αηδόνι, του Όσκαρ Γουάιλντ
Your favourite food and drink: Πάστα, πάστα, πάστα, κρασί.
Your favourite names: Μάγια, Κύνθια, Ραμπελστίλσκιν.
What do you most dislike: Την αγένεια, την υποκουλτούρα.
What characters in history do you most despise: τον Γκαιμπελς και τον καρδινάλιο Ρισελιέ.
What is your present state of mind?: Μυαλό? Που μυαλό?!!!!
What event in military history do you most admire?: Κανένα?
How would you like to die?: Από ανακοπή, στον ύπνο μου, αφού έχω τα έχω βρει μέ όλους τους αγαπημένους μου, εξομολογηθεί και κοινωνήσει εχτές (δεν ζητάω και τίποτε).
For what fault have you most toleration?: Είμαι πολύ ανεκτική γενικά.
What is your motto?: «Υπάρχει ζωή πριν τον θάνατο?»

Σχολιάστε

