Ψηλοκρεμαστό και γκοοοοοολ

th_p1010124.jpg

Επειδή α) το ζήτησε ο Δυστροποπ
β) του έχω αδυναμία του μπαγάσα και χαίρομαι πάρα πολύ που εμφανίστηκε ξανά (καθότι ακριβοθώρητος)
γ) είμαι μεγάλη ψωνάρα και έχω πάνω από 5 άχρηστες πληροφορίες για μένα

αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας (μεγάλη σκασίλα που την είχατε) μια εναλλακτική πεντάδα.

1) έμαθα να στρίβω τσιγάρα για να μπω στο μάτι ενός φίλου που μου έλεγε ότι δεν μπορώ να το κάνω. Έκτοτε κάνω στριφτά (εδώ και 5 χρόνια, δεν θυμάμαι ακριβώς).
2) ο κολλητός μου έβγαινε πρόεδρος του τμήματος αλλά και του 15μελους στο γυμνάσιο και ήμουν η μοναδική που δεν τον ψήφιζα. Το θυμάται ακόμα και μου το τρίβει στη μούρη.
3) Οι τρεις πιο μακροχρόνιες σχέσεις στη ζωή μου είναι ο Νίκος (19 χρόνια), ο χορός (17 χρόνια) και το τσιγάρο (15 χρόνια).
4) Δεν πηγαίνω πουθενά χωρίς το i-pod (παλιότερα το discman). Χωρίς μουσική δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
5) Πιστεύω ότι οι άντρες είναι (πολλές φορές) καλύτεροι φίλοι από τις γυναίκες.

2 σκέψεις σχετικά με το “Ψηλοκρεμαστό και γκοοοοοολ”

  1. καλά βρε γαιδούρα…ούτε το ψήφισες το παιδί;

    μη μιλήσω, μη μιλήσω..μέχρι εδώ είμαι…(δείχνω κούτελο)…

    πάντως το καταπίνω. αν μη τι άλλο, επειδή έχεις έναν φοβερό τρόπο να στρίβεις τσιγάρο, εντελώς φαμφαταλίστικα. το θυμάμαι η καμήλα αυτό. και μ’άρεσε. (μη μου ζητήσεις τώρα κι εσύ γάμο, μη).

    σμουτς, της γνωστής έννοιας

Σχολιάστε

